Instagramový influencer. Slyšeli jste už tento termín, tyto termíny? Minimálně o Instragramu jste už ale slyšeli, pravděpodobně ho i využíváte a víte, k čemu slouží. Instagram je sociální síť, která slouží ke sdílení fotografií. Na počátku šlo o pouhé fotografie, nyní už je to ale hon za počtem sledujících a snažením se získat ten nejvyšší možný počet. A jak toho můžeme dosáhnout?
V České republice mezi takové účty patří ty, které mají 10 000 a více sledujících. Mezi TOP českého Instagramu patří ti, co mají 100 000 a více sledujících. Jak se povedlo těmto vlastníkům instagramových účtů dosáhnout tak vysokých čísel? Motivují, ovlivňují, inspiruji, komunikují a přicházejí s něčím novým, jiným a zajímavým.
A tady se dostáváme k jádru věci. Tito lidé mají svůj vlastní názor, svou vlastní vizi, svůj vlastní styl života a nebojí se ho předvést ostatním, neznámým lidem. Tím, že nechají nahlédnout do svých životů, ty ostatní, ty sledující inspirují a často ovlivňují.
Co nejvíce zajímá lidi na Instagramu?
· zdravý životní styl
· fitness, sport
· pečení, vaření
· móda
· lifestyle
· zvířata
· rodina, ději, aj.
Instagramoví influenceři mají obrovskou moc a stali se součástí velké reklamy, protože každý výrobek, který nasdílí, každé místo, které navštíví a ukážou ho ostatním, se stane okamžitě známým a žádaným. Fotky a videa těchto úspěšných instagramových účtů vidí denně tisíce a tisíce lidé.
Majitelé a distributoři produktů, majitelé a provozovatelé restaurací, kadeřníci, vizážisti, trenéři a další prodejci, obchodníci a podnikatelé si toho jsou velmi dobře vědomi a snaží se udělat maximum pro to, aby je tito influenceři označovali a mluvili o nich. Jedná se o tzv. barterovou spolupráci, kdy firma zdarma nabídne majiteli IG účtu nějaký svůj produkt nebo službu, influencer ji využije, nafotí to, natočí to a ohodnotí to, okomentuje.
Instagram krásně plní své cíle a my jsme rádi, že tu s námi tato mladá sociální síť je.